محمد طارق يهاجم إدارة نادي الزمالك بعد إغلاق القيد.. تفاصيل

0 تعليق ارسل طباعة

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث الأخبار فى المقال الاتي:
محمد طارق يهاجم إدارة نادي الزمالك بعد إغلاق القيد.. تفاصيل, اليوم السبت 26 أكتوبر 2024 04:13 صباحاً

تحدث محمد طارق لاعب نادي الزمالك، عن أزمته داخل نادي الزمالك وعدم تواجده مع أي فريق في الفترة المقبلة مع انتظار فترة الانتقالات الصيفية، ويستعرض موقع تحيا مصر تصريحات محمد طارق.

تصريحات محمد طارق

قال محمد طارق لاعب الزمالك في بداية رسالته، بعد إغلاق القيد عاوز أقول كلمتين أولا بلاش تتخدعوا في الناس والواحد مكنش محتاج حاجه من حد غير شوية احترام واحترافية في التعامل.

وزاد محمد طارق، لكن ده محصلش وأنا مبحبش أتكلم كتير بس النهاردة أنا شبه هقعد شهرين بدون نادي ولكن تعالوا نعسكها كده لو أنا لاعيب ورحلت عن النادي بتاعي وهو محتاجني أول وروحت نادي تاني عشان فلوس أو أي شيء آخر.

وأكمل محمد طارق، انلاس والجمهور كانوا هيقلبوا الدنيا عليا أما لما النادي اللي أتربيت فيه ولعبت وكسبت معاه بطولات وجزء ولو صغير من النادي وابن النادي وأكون راجع من الأولمبياد وأرجع علشان أنزل التمرين.

محمد طارق

محمد طارق لاعب الزمالك

وأشار محمد طارق، تواصلت مع المسئولين عن نادي الزمالك وشهرين مفيش حد بيرد ولا يتواصل معايا عادي جداً وهي دي الكورة وده جزء من الاحتراف لكن فيه إدارة لا ترتقوا أنكم تكونوا مسئولين في نادي كبير ولا تعرفوا يعني أيه احترام للاعب الصعير قبل الكبير عكس أي نادي تاني.

واختتم محمد طارق رسالته، لكن الجمهور واللاعبين أحب أشكرهم على كل يوم كنت فيه داخل نادي الزمالك وبحبكوا كلكوا جداً وشكراً على كل الحلو اللي عشتوا والبطولات اللي أخدناها سوا وأسف لو حصل تقصير في يوم من الأيام.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق