ريهام سعيد: بعتذر لجمهوري على استضافة التيك توكرز.. ألفاظهم قذرة ومكنتش اعرف - هرم مصر

0 تعليق ارسل طباعة

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث الأخبار فى المقال الاتي:
ريهام سعيد: بعتذر لجمهوري على استضافة التيك توكرز.. ألفاظهم قذرة ومكنتش اعرف - هرم مصر, اليوم الأربعاء 25 سبتمبر 2024 07:05 مساءً

حرصت المذيعة ريهام سعيد على توجيه رسالة اعتذار للجمهور على استضافتها للتيك توكرز، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

اعتذار ريهام سعيد للجمهور

وكتبت ريهام سعيد في منشورها الذي يرصده موقع تحيا مصر: أنا مكنتش بدخل على التيك توك ولا اعرف اللي بيحصل فيه، أنا بعتذر لجمهوري أني استضافت ولو حتى واحد منهم عتابي للأعداد هايكون شديد، هي ايه الجولات والفيديوهات اللي على التيك توك اللي كلها ألفاظ قذرة وايحاءات، انتوا مش خايفين تتحبسوا؟ ليه كده؟ ليه بتخلوا شكلنا كده ؟ وانتوا عشرة واحنا ١٣٠ مليون، احنا شعب عظيم.. عيب.. عيب اوي كمان.

ريهام سعيد 

ريهام سعيد: كرهت شكلي

وسبق وأن خرجت الإعلامية ريهام سعيد لتتحدث عن تفاصيل تعرضها للتشوه في وجهها بعد إجراءها عملية تجميل، مشيرة إلى أنها  حذفت جميع صورها بسبب كرهها لشكلها بعد عملية التجميل وذلك في فيديو نشرته عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام.

وقالت ريهام سعيد في الفيديو الذي رصده موقع تحيا مصر عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام:  مسحت صوري القديمة كلها لأني أما بشوقها بتحصر وبكره نفسي.. قد اي أنا كنت حلوة ومكنتش حاسة، كنت رايحة مع ابني المدرسة احضر مناسبة وكل أما الكاميرا تيجي عليا أداري وشي افتكروني بتعامل بتعالي.. بس أنا وقتها أدركت إني مشوهه.

ريهام سعيد: ريهام حجاج وقفت جنبي وهي ماتعرفنيش

وكانت قد وجهت الإعلامية ريهام سعيد رسالة شكر للفنانة ريهام حجاج وقالت إنها ساندتها في محنتها الأخيرة التي كانت تمر بها مؤخرًا، مشيرة إلى أن كل من يهاجم ريهام حجاج فهذا بسبب عدم استطاعته بأن يكون مثلها.

وقالت ريهام سعيد في منشورها عن ريهام حجاج: "وقفت جنبي وهي ماتعرفنيش شجعتني وفضل عندها إصرار أنها تقومني من اللي كنت فيه، وهي مالهاش أي مصلحة ولا محتاجة حاجة من حد أنتي اللي بيقولوا عليه ابن ناس بجد وجدعة بجد".

وتابعت: أي حد طلع عليكي كلمة أو اختلف معاكي كان أسود مضايق بس منك، عشان مش عارف يبقى في طيبتك ولا يبقى زيك أنا تخلصت من الاكتئاب بسبب تشجيعك، ربنا هيفضل معاكي عشان أنتي كويسة بجد من قلبي شكرًا.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق